• חפשו אותנו גם ב:

הספריה החדשה

30%
הנחה

כי גי

דיגיטלי
42.00 29.4
25%
הנחה

ליל הנשים השרות

דיגיטלי
44.00 33
25%
הנחה

סוס אחד נכנס לבר

דיגיטלי
42.00 31.5
25%
הנחה

של עכברים ואנשים

דיגיטלי
33.00 24.75
25%
הנחה

המחסל

דיגיטלי
38.00 28.5
25%
הנחה

הנפילה

דיגיטלי
33.00 24.75
25%
הנחה

דרך הייסורים של הגוף

דיגיטלי
29.00 21.75
25%
הנחה

הרומאן המצרי

דיגיטלי
38.00 28.5
25%
הנחה

החברה הגאונה

דיגיטלי
42.00 31.5
25%
הנחה

כשהלילה

דיגיטלי
38.00 28.5
25%
הנחה

נוכח הים

דיגיטלי
29.00 21.75
25%
הנחה

רק שנינו

דיגיטלי
39.00 29.25
25%
הנחה

נופל מחוץ לזמן

דיגיטלי
39.00 29.25
25%
הנחה

ילדה שחורה

דיגיטלי
29.00 21.75
25%
הנחה

הביתה

דיגיטלי
50.00 37.5
25%
הנחה

ניצבת

דיגיטלי
42.00 31.5
25%
הנחה

מישהו לרוץ אתו

דיגיטלי
39.00 29.25
25%
הנחה

דרוש לחשן

דיגיטלי
35.00 26.25
25%
הנחה

גירושים מאוחרים

דיגיטלי
39.00 29.25
25%
הנחה

מסע הערב של יתיר

דיגיטלי
29.00 21.75
25%
הנחה

כשהכריש ישן

דיגיטלי
36.00 27

הספריה החדשה

הספריה החדשה בעריכת מנחם פרי היא סדרה לספרות יפה, מקורית ומתורגמת, פרי שיתוף-פעולה בין הוצאת הקיבוץ המאוחד לספרי סימן קריאה. הסדרה נוסדה בשנת 1990 כסדרה למנויים, בהמשך לסדרת הספריה, אשר הוקמה ארבע שנים קודם לכן. סופריה המרכזיים של הספריה החדשה, במקור ובתרגום, הם כיום סופרים עתירי מוניטין בארץ, אך רבים מהם היו אנונימיים בתחילת דרכם, או בלתי-ידועים לקוראים הישראלים בטרם יצאו בספריה החדשה. ספרי הספריה החדשה השיבו למחזור-הדם של הקריאה גם שורת רומאנים גדולים מן הספרות העברית הקלאסית שנשכחו, ועם הוצאתם לאור מחדש, בעריכה חדשה, זכו לעדנה – ספרים מאת דוד פוגל, לאה גולדברג ועוד. כמה מן המתרגמים הבולטים בארץ עשו את צעדיהם הראשונים בספריה החדשה, ביניהם: נילי מירסקי, משה רון, רן הכהן, ניצה בן-ארי. מתרגמים מצוינים אחרים עובדים עם הספריה החדשה בקביעות - מרים טבעון, הלית ישורון, טל ניצן, מרים שוסטרמן, רנה ליטוין. הספריה החדשה חבה הרבה מהצלחתה לכישרונם. את בחירת הספרים מנחה טעמו של עורך ומייסד הסדרה, פרופ' מנחם פרי, חוקר ומרצה לספרות באוניברסיטת תל-אביב, מי שהיה בשנות ה-60 בין מקימי החוג ההיסטורי לתורת הספרות הכללית, וב-2005 יזם את הקמת החוג לספרות. עבודתו כעורך שלובה לבלי-הפרד בפעילותו המחקרית, מזינה אותה ומושפעת ממנה. היא מבוססת על תפיסת תפקידו של העורך כגורם מעורב, האחראי לא רק על בחירת הספר אלא גם על גיבושו הסופי של כתב-היד, למען הקוראים, המחבר והספרות גם-יחד.